Företagare


Hallåja, företagaren här som talar...
Hihi, har äntligen valt vilken inriktning jag vill gå efter allt tänkande fram och tillbaka och hit och dit, företagare ska det bli! Det verkar intressant och kul så det känns jättebra! Och vilka kurser jag ska gå på känns det också ganska säkert, haha galet vad mycket val det är nudå men snart har man valt klart! :)
Härlig dag idag, efter att jag sjungit och snackat med syon drog jag direkt till Laura och hon fick sina presenteeer och sedan träffade vi också Linnéa och hade det mys alla tre! <3  Fick även en liten försmak på hur tredje avsnittet av solsidan kmr vara (Hann bara se halva) och ack, vad roligt. Hihi. Längtar tills söndag! Nu ligger jag här, halvt sovande, på min säng! Har kört jäääääärnet på dansen ikväll, GALET KUL!

Nu blir det sova! hihi, kmr sova djupt, det känner jag! :)





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0