Fredagsmyyyyyyyys


Juppjupp, friday it is! And it feels gooooood.
Min fredag började med att jag och hedvig åkte till Hallonbergen, i typ Sundbyberg där vi var på Rasmus spelning. Galet bra är han! :D Så det var roligt! Sedan köpte vi lite smarrigt godis och hyrde även The last song, som var grymt bra! Romantisk men så jävla sorglig, tårarna bara rann. Och hedvig satt och skrattade under helt fel tillfällen, hon satt vid datan ist för att kolla på filmen, alltså för att göra en lång historia kort: hon är galen! ;)
Nu sitter vi och chillar gääälet. Imorn ska jag, ebba, klara och saris till kista och lite så, naaajs! Och så får jag sova ut också, yesyesyes!


Det var då detta som gav upphov till hedvigs vilda skrattsalvor under helt
 olämpliga stunder under filmen.. kunde inte hjälpa att våra namn är lika... ;)
Ett litet misstag räcker för att bli stämplad som retard. Rättvist? Svar Nej! haha.

PUSS O GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0