Gårdagen


TJA
Första sovmorgonen idag på flera veckor, aaaaaasskönt. Inte för att jag sov så länge men men, alltid något :)
Igår var det då öppet hus på Rudbeck, som klara nämnt så lyckades jag släpa dit henne, hoho skillz. Sedan gick jag, hedvig, linnea och amanda och käkade Subway- muuums, och därefter drog jag till rasmus :) Drog hem typ åtta, och kvällen slutade med reprisen av typ 4 masterchef program, hihi skitbra program! Var så trött så jag inte orkade göra något annat, lite tråkigt men jaaa. Behövs ibland ;) Men nu är jag pigg, och ska snart sätta igång med städning, plugg och ska också fota lite innan jag träffar Sara om några timmar :)


Stor favorit!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0