Helg, underbara helg!


Har precis kommit hem från skolan, är sjuuukt trött! Men men, blir inte mkt vila här inte. Ska vila upp mig en stund till nu för måste nämligen plugga en del sen (på en fredag, jag vet! -.-) för kmr inte hinna så mkt i helgen annars. Sen packa, för ska på hajk i helgen med en massa underbara människor, så det kmr bli najs! :D Jag skiter i att jag är lite småtrött, ikväll blir det kul! Den här veckan har gått väldigt fort! :o Längtar till nästa vecka, när vi kommer igång med dansen igen och så ska jag och ebba (Du måste kunna!) prova på buuggg! haha älskar't! Kmr bli skitkul, bara det inte blir vi bland en massa 60-åringar? Haha :)

  
Nämen, vadå fjorttiiiizpose? Kärlek till dig Klara!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0