Helt slut efter en lyckad helg

Hihi, jag är sååååå trött nu! Har väl sovit sammanlagt... inte mkt. Men så jävla värt det! Den här helgen har varit underbar <3 Vi bodde i en mysig stuga borta i norr om norrköping (?) från fre-lör. Grejen var att vi skulle planera för vad vi i scouterna ska göra på vårterminen, vilket vi gjorde. Sen var det en jävla massa flumm hela helgen igenom, GILLA! :) Snöbollskrig ftw säger jag bara! Haha, ni är så sjukt knäppa allihop, kärlek till er! :)
Nu måste jag verkligen gå och duscha, sedan blir det plugg utav historian såklart -.- och så SOLSIDAAAAAAN! Gick in på Lauras blogg och såg att hon hade skrivit det, och tack gode gud för det! Annars hade det inte blivit någon solsida för mig, ibland är du rätt underbar gumman! ;)<3

Helgens låt! The book of love. Lyssna och njut!
http://www.youtube.com/watch?v=FmnDXRJ7btE


 
 
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Laura

hahaha bara för det så sitter vi längst fram i bussen hoppas jag!? tjadå <3

2011-01-17 @ 00:48:06
URL: http://lauratanttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0