"Jag är som en jobbig jävla musikal som aldrig tar slut"

...om mimmi får säga sitt alltså! hahaha, tyckte faktiskt den var rätt klockren! Bortsett från jobbig och jävla dårå ;) Men det är faktiskt sant. Jag sjunger jämt. Tom när jag borstar tänderna. Lovade Mimmi att låta bli att sjunga i tjugo min under mentorstiden bara för att se om jag pallade, men inte ens det klarar jag! :p Haha men vad ska man göra? Jag älskar att sjunga!
Har precis ätit lite mellanmål i form av nudlar och kollar nu på top model, myyys :) Vilar upp mig inför ikväll, då jag och nina ska prova på vår efterlängtade bugg! Så jävla kul asså! Lite annorlunda grej också så blir kul o se hur det blir!

 
Kollade igenom saras bilder och hittade de här, hahaha wtf!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonas xDDD

Monster!!!!!! Give me energy drink!

2011-01-18 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0