Känslig tjej


Ja, det är jag verkligen. Och det tror jag de flesta vet om, haha.
Satt och storbölade under filmen igår och har suttit och läst engelska-boken nu under morgonen och börjat gråta då också för att jag tycker den är så gripande. Hihi japp, sån är jag! Ville bara dela med mig av det! :) Jäklar vad tidigt jag vaknade imorse :o Förvånar mig själv, vaknade kl 9 och kunde inte somna om? Weeeeirdo. Senare ska jag som sagt träffa tjejerna, kring kl 2 eller någonting, vet inte vad jag hittar på tills dess (:



PUSS

Kommentarer
Postat av: Laura

Asså.....................................

2011-01-29 @ 19:15:40
URL: http://lauratanttu.blogg.se/
Postat av: Mirjam

men tönt laura....................................

2011-01-29 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0