Korsica i sommar?


Jag ska kämpa för att vi ska få ihop det till en resa hit! Kolla bara!


DET VORE SÅ OBESKRIVLIGT ROLIIIIIIGT! Jag o Sara har tyvärr kommit fram till att vi inte kan åka på språkresa i sommar, eftersom vi inte alls kan samma datum när det är så länge som tre veckor! :( Får planera det till typ nästa sommar då, för språkresa är någonting jag känner att jag verkligen vill! Men om allt går som vi vill, så kommer det bära av till Korsica den 13e augusti i Sommar! Billigt, bra och vafan det är ju Korsica! Hur underbart låter inte deeet? (: Och när jag har fixat jobb och tjänar egna pengar kommer jag kunna betala en del helt själv! Det skulle vara staden Calvi vi reser till då. Vi har kollat flyg, priser, hotell etc. men det är ju fortfarande mycket som ska kollas upp och framför allt vad våra föräldrar tycker om det, om någon ska följa med oss och så.. Mycket planering nu men fram tills att vi vet kan om det blir av kan man ju alltid drömma om det, hihi :)
<3 /Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0