Love and other drugs

Har precis kommit hem från kista, och kan ju säga att både jag och klara känner oss muuuucho nöjda  (: Vi köpte en varsin sjuuukt snygg ring, jag köpte ett hårband och en tröja och klara två tröjor :) Och filmen var helt underbar. Herregud, se den. Verkligen rekommenderad! För det första är Jake Gylenhaal (stavning?) sjukt snygg och Anne Hathaway är en galet bra skådespelerska och hela story var bara braaa! Haha, jag tror ni fattat budskapet här ;) Nu är jag tröttheten själv, haha och vi måste gå upp kl 9 imorn för att bege oss till skolan -.- På en lördag! Meeen vi har ju ledigt på måndag och klara ska joina imorn så det är ju najs! (: 
 


Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0