Lovely sunday, but where's the sun?

Haha, konstigt nog såg min söndag nästan precis lika dan ut som mirres. Städade rummet rejält imorse, slängde typ ett ton papper och skit. Gick också igenom gamla skolpärmar från hogstadiet, många fina minnen måste jag säga! Efter det var det superplugg som gällde....fast nee. Började skriva på min uppsats om genetiska sjukdomar(valde sicklecells anemi) som ska skrivas på engelska, sen fixade jag massor av fakta om universitetsutbildning i Ryssland. Vi ska hä en engelskaredovisning om det sen. Maåste faktiskt säga att min linje är rejält internationell, och det gillar jag! Och efter det fortsatte jag att läsa "svinalängorna" som jag läser i svenskan, en....annorlunda bok, men sen blir säkert bra :P Nu på kvallen har jag tränat, och min armar är verkligen döda nu, men det känns bra! Sen här helgen gick lite för snabbt tkr jag, fast jag slutar 12.45 imorgon! <3 klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0