Gott nytt 2011, nu kör vi!


Hallå! :D Har stått och brottats med bloggen i säkert två timmar nu dvs fixat ny header, försökt lägga upp den så att den inte blir för liten och jaa, mer än så var det inte. Haha fyfan. Jag ber för alla barn därute i världen att ni INTE blir tävlingsmänniskor som jag, för det slutar då garanterat med att man sitter uppe kl halv 2 på natten för att man är fast besluten vid att fixa header-eländet. :p Att ge upp finns inte på kartan! Men nu har det ju blivit bra och jag har tänkt att nu jävlar ska jag och klara komma igång med bloggandet igen! :D (Gäller ifs inte dig klara, du har skrivit på så pennan har glödit!)
Men nu blir det mkt uppdatering, hoppas att många läser!










Ny kamera i julklapp och grejer! Jag kan bara inte förstå att detta underbara lov når sitt slut på måndag... 

Ska nog gå och lägga mig nu, haha! :D Puss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0