PLUGG!

Ni vet när man är så trött att man liksom inte orkar gå och lägga sig? haha, ungefär sånt humör är jag på nu. Har pluggat med Linnéa och Laura i ett bra tag nu, och nu räcker det fan för idag asså! :p Linnéa gick lite tidigare för att hon hade fått ett litet sammanbrott pga att det inte skulle bli någon glass med varma hallon hos laura... haha gumman då! ;) Ska gå upp och lägga mig snart. Alldeles snart. Vill inte vara så trött på morgonen. Är skitjobbigt. Men egentligen, är det NÅGON som kan säga att den är pigg kl 7 på morgonen? Jag tvivlar helt ärligt på det... :p Hade historieprov idag, kändes bra! Hoppas verkligen jag får bra betyg i det, jag vill!!
Längtar tills imorn, då jag och Nina ska prova på buuuuuggggg! Ebba kunde inte (dissARN) pga plugg, och så kom jag på att Nina har velat prova på det så nu kör vi! :D Haha, älska! <3

Nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mig, haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0