Sherlock

Jag säger bara, om du inte såg Sherlock Holmes igår på tv, då missade du ngt otroooligt bra! Jag visste inte riktigt vad det var när jag började kolla, men var som fast heela programmet och serien var helt enkelt briljant! Om du har en chans att se den, KOLLA!(jag menar då serien, inte filmen med jude law mm ;) )

Förövrigt känner jag att jag är inte i en halvtsjuk period. Började i helgen med att vara hängig och huvudvärk, och nu snörvlar jag som bara den mm. Hade bråttom till bussen efter skolan, så gick lite snabbare än vanligt, men efteråt kändes min hals otroligt mkt och kändes som jag skulle slockna när som helst "/ Hoppas det blir bättre snart!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0