Vill inte låta negativ

Men seriöst, fan vad mycket man kan ha i skolan... Den närmaste veckan och fram kanske inte blir såå mycket inlägg här för mig, för det är verkligen FÖR MYCKET i skolan. Ibland funderar jag på hur jag skulle haft det om jag hade valt en vanlig naturnaturlinje ngn annanstans, med en lite mindre studiepresterande klass eller vad man ska säga. Men jag ska inte klaga, jag är iaf otroligt nöjd med min klass och skolan är ju bra, så det är ju bara att kämpa på!

En positiv sak också, jag tycker ändå skoldagarna går jedrans fort de senaste veckorna, bara flyyger fram liksom! Det är ju toordag imorgon, alltså fredag dagen efter och sen HELG ju! Och i helgen åker jag ner till Huskvarna, det ska bli skönt, lite bort från allt :)

♥K

*ps. om ngn kanske vet vad syrebindande heter på engelska kommentera gärna det, har lite problem med naturvetenskapliga språket på engelska :P!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0