11:e


Jaha, då var man alltså 17 åår! Har haft en underbar födelsedag, helt klart! Vaknade av att familjen dundrar in i rummet, självklart med pappa i spetsen, skrikandes Ja må hon leva. Haha, man måste ju bara älska dom. Sedan var det presentöppning (IPHONE!IPHONE!) m.m. Underbart var ordet! Dagen spenderades med mina underbara Ebba & Sara i Sollentuna, planen var egentligen att åka o fika på Wayne's men det slutade med att vi stannade hela dagen och shoppade, hihi. På kvällen åkte jag och la familia till Edsbacka och åt en sjuuukt god middag. Gah var så gott så jag dog. Så nu sitter jag här, mätt och belåten, och undrar om Sara ska orka ta dig hit eller inte. :D






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0