Its gonna be a plumpy ride


Fyfan vad jag var lat igår. Haha, men alltså det känns faktiskt helt ok att vara det när det är sommar. Sommar <3 Var i kista med bror och ally och köpte hem en myströja, eyeliner och ögonskuggor. Investeringar! Yesyes. Sedan var jag hos Ebba med Kristin och vi spelade Plump och var allmänt flummiga som fan. Hihi puss på er.
Nu har jag packat ganska mkt till Boden, åker på tisdag morgon! Ska bli kul :) Nu ska jag snart iväg till Stinsen för att träffa Hedvig och fika eller äta lunch eller nått. Shit vad jag är trööööött. Sover för länge på dagarna. Nej nu ska jag inte klaga, gud vad skönt allt är! Ha en bra dag!


jag är så snygg snygg snygg!

PUSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0