Jag är inte bakfull jag har bara gått blå hajk

Åh, underbara sommar. Det bästa som finns. Upplevelser, njutning, minnen och att bara leva i stunden. Nu, är klara tillbaka. Efter tolv dagar av vandring och flottfärd i värmlandsskogarna och klarälven har jag kommit hem. Denna resa är den som troligtvis gett mig mest minnen och vänskaper hittills. Det var ansträngande, utmanande som attan, asroligt, mysigt, och helt enkelt underbart. Vi har lagat varenda måltid över öppen eld, sovit(den lilla stund man sovit) i tält, och bara levt. Har haft sköna soldagar på flotten och jobbig vandring i absolut spöregn. Ett överansträngt knä fick jag på köpet med, kunde inte gå på en dag. Men det blir bara ett extra minne. Det här är den bästa scoutupplevelsen jag har haft, och kommer aldrig glömma människorna.





♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0