Klumpighet på högsta nivå

Gör inte som klara. Det kommer inte bli bra. För när klara lagar lunch lyckas hon nästan elda upp durkslaget. När jag var klar med durkslaget så ställde jag bort det, för jag hade fått ett trevligt sms som jag behvöde svara på. Men när ngt börjar lukta ngt illa tittar jag upp och var har jag ställt durkslaget i plast om inte på den varma plattan på spisen. Jag säger bara, det rykte svart och luktade inte gott. Helt enkelt jag slänger mig mot spisen och rycker undan durkslaget. Hehe, blev typ smält plast i hela köket. Spisplattan var värst...
När mamma ringde sa hon att jag inte skulle säga till pappa, tror det är lika bra haha. Borde nästan inte vara hemma själv, har hittills slagit sönder ett glas och nu smält sönder durkslaget, vad näst?


♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0