Off we go

Nu är det såhär, att detta blir klaras sista blogginlägg på en väldigt lång tid. Mer veckor än dagar. Men när jag kommer tillbaka kommer jag ha riktigt mycket att berätta om! För det är ju så att imorgon åker jag blå hajk. För att först vandra i sju dagar med helt okända människor i värmlandsskogen för att sen komma fram till klaraälven där vi bygger en flotte och leker forsfarare resterande veckan. Ni kan väl förstå att det blir lite svårt med internet där. Kommer inte heller ha med mig telefon så blir helt okontaktbar i 13 dagar. Och på fjortonde dagen efter denna åker jag med mis padres till fårö en vecka, och inget internet där inte, däremot telefon! Så ha det bäst alla i i tre veckor nu så hörs vi! Kan lova att jag kommer ha en bra men utmanande juli!


♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0