TJO!


TJO! Packat en del till Norrland idag :) Men eftersom jag tycker det är så fruktansvärt jävla tråkigt att packa, hoho, så lämnade jag resten tills imorn. Sedan bar det av mot Stinsen för att träffa Hedvig L, käka lunch och gå runt lite. Köpte en sjukt snygg byxdress, fan vad värd asså! Kostade bara 200 spänn?! Naajz. Sedan satt vi bara och pratade, mys! Nu har jag suttit hemma och chillat med datorn ett tag, ska bege mig mot Laura om några sekunder och spana in hennes nya tatuering och mysa och sådär. Typiskt henne att vara nojig och fråga 1000 ggr om hon borde ha gjort någonting annat ist, hoppas verkligen hon är nöjd nu. Haha :p Har saknat henne<3


Mums

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0