Its over and it all starts from here

Så sitter man och hänger mer mirre och bara umgås. Härligt sommarlov man har nu! Vet alla mina betyg nu också, är faktiskt jävligt stolt över mig själv det här året. Satte ett mål i höstas och klarade det stort. Och nu är det sommarlov, det stora och härliga som jag väntat på länge. Det ska bli ett riktigt bra lov också, har kommit fram till att jag är borta två tredjedelar. Hela den här veckan som har gått har också varit underbar.
Särskilt igår var skolavslutning. Det tillbringades med klassen vid hägernäs strand. Mysigt och trevligt är dem rätta orden! Sen sov antonia och emma över så det gjorde inte dagen sämre! Nu kommer det.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0