Last tuesday night

Det började regna igår ändå, men vem bryr sig om det? Det blev också schools out, fast med mirjus älsklingen! Det var kul, mest hängde med massa härligt folk, och träffade massa annat härligt folk! Inte så mycket i danstältet tyvärr för min del, men ibland måste jag faktiskt tänka på mina öron, har man tinnitus redan så är det inte så mycket mer att göra åt saken. Tillskillnad från några 95 som verkligen röjde dansgolvet, kan man lugnt säga! Kände också att medelåldern vid dansen var liite under 94 faktiskt. Lite under. Men hade faktiskt en riktigt härligt kväll, och tror jag också gillar den där mirjam ganska mycket. Hon är allt.
Synd var ju att man igen imorse vaknar av massa dunsar på taket lite för tidigt på morgonen, takgubbarna blev tydligen inte klara igår. Men men, dagen blir ju ändå snäppet längre då!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0