Sommartider hejhej!


Hihi, så har man alltså firat midsommar med sina knäppa släktingar här uppe i norrbotten! Vi hyrde en stuga på Pite Havsbad, ett skitstort campingställe, så det var kul! Midsommarafton firades i en restaurang med skitbra livemusik och dagen efter var det någon slags konsert med massor av människor, så det var naaajs. Haha min familj är ju bara sjuk asså, MASSOR AV KÄRLEK till er!

Klantig är jag också (för er som inte visste det liksom). I fredags var det daans och då ska jag självklart upp på scenen och shaka loss som satan, och när jag väl ska ner så vill jag ju såklart style:a och göra ett snyggt hopp från scenen. Visst var det snyggt, men det ledde till att man nu går omkring med kryckor och en rejält stukad fot. Får väl gå runt med dom i en vecka eller nått... JAJJA, SKA DET GÅ ÅT HELVETE SKA DET GÅ MED STIL! HAHA.
Har iaf haft en grym midsommar, hoppas att ni också har haft det bra!


Påväg till Gotland!

PUSS O KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0