The time of my life

Åh, jag tror inte jag inser vilket härligt sommarlov jag har! För det första, UNDERBART väder varenda dag hittills! Sen, har umgåtts med BÄSTA människor. Igår var jag med Emma och Antonia. Vi åkte ut med Emmas båt i vaxholm och bara njöt, rent ut sagt. Sen for det vidare till Antonia och baka jordgubbstårta. Som sagt, underbart. Det hände en del mindre positiva saker den dagen, men väljer att se framåt så, tänk bara positivt liksom!

Igår kväll fick jag lite smått panik, kom på att vi måste köpa tyg till en flagga min grupp ska göra på söndag inför Jamboreen. Bra som jag är fick jag med Sofia och Erik, så de kom hem till mig i morse. Vi bestämde tyger och drog sen till Sundbyberg för att fixa allt. Det var riktigt roligt, sen har jag bara hängt med dem idag.
Imorgon kommer då en del människor hem till mig, känner inte riktigt alla men det blir nog härligt bra ändå.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0