The ultimate

ÅÅHH underbara dagar jag har haft! Börjar med min måndag.
För att få lite uppvärmning till blå hajk bestämde jag att antonia och jag skulle gå runt brunnsviken. Thats right, 1,2 mil. Inte illa, åt också lunch på cafe sjöstugan. Det var underbart gott! Senare på eftermiddagen blev det lite slumpmässigt att jag hängde med antonia till emma för att åka ut med hennes båt. Definitivt en av de bäst sommarlovskvällarna hittills! Vi åkte ut till en klippa, grillade och badade och bara njöt av sommaren! Haha, enda grejen var att när vi skulle hem så vägrade motorn att starta. Ganska mycket. Så jag drog fram årorna och började ro hem, det var segt. Men bra som emma är fick hon igång den en halvtimme senare. Men träningsvärk i magen ändå.




♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0