6 days to birthday

Häärligt chill dag! Började med kemi, snackade vulkaner och gasers löslighet, sen var det friendsmöte till lunch. Efter lunchen var det idrott, men en sorts hinderbana vilket var ganska kul :) Och till sist åkte klassen till naturhistoriska riksmuseet och svarade på massa frågor medan vi gick runt på utställningen.
Dagens fråga var hur jag skulle ta mig hem därifrån. Tunnelbana till danderyd och sen 178, tunnelbana till centralen och sen pendeltåg eller buss till danderyd och sen 180...? Svaret blev buss till danderyds sjukhus och sen 178 till anhaltsvägen. Det gjorde att jag fick gå hem därifrån, tar 20 min men det var okej ;) Träffade på min gamla idrottslärare på vägen också, länge sen!
Försökte ragga med mig mirre på cirkelfys ikväll men den rödbetan ska plugga(tråk men nödvändigt) så fick napp på anna istället. 

*stolt museebesökare*

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0