Det finns mina starka sidor, och en deeeel mindre starka

Kemi är inte min starka sida. Det kan vi verkligen konstatera. Prov idag och måste faktiskt säga att det gick absolut inte bra. Men men satsar inte så stort i kemi så vad gör det :) (men blev en smula sur när jag fick reda på att jag först hade skrivit rätt på en fråga, men ändrade för tyckte det kändes orlimligt, och fick senare reda på att det första var ändå rätt! Typiskt mig måste jag säga)

Men ikväll är det semmelbakdags som gäller på scouterna, om jag har förstått det rätt! Och det känns jävligt bra!
Ser framemot helgen i denna mörka vecka(bildligt talat), eftersom jag på fredag ska på restaurang med familjevänner och sen är det scouthajk där jag är ledare! Braa helg tror jag :)

♥K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0