Fettisdagen... eller?


Dagen började riktigt bra, med sovmorgon och musik. Gaaaaalet skönt att det kmr vara så varenda tisdag YEY!
Och för min del hare inte vart någon fettisdag här inte, efter skolan tränade jag ebba och emilia på vår dans för fullt och sedan körde jag och klara järnet på spinningen, fan vad vi är braaa. Jag har inte ens ätit en semla idag :o lite ångest på det kanske... Nu har jag slagit mig ner på soffan, har inga planer på att gå härifrån på ett bra tag, hihi. Jag är helt slut. Och Laura har äntligen kommit hem :D Men klart som fan att hon ska va hur brun som helst också-.- haha orka. Nej nu ska jag chilla, måste börja med en uppsats också, men det sparar jag tills imorn! hoho 

PUSS















ÅREEEEE! (
Hade på mig Åres muppigaste hjälm
för att de inte hade några andra att hyra ut, hahaha knas)


Kommentarer
Postat av: Klara

hahahhaha, din hjälm var ju verkligen...snygg? :D

2011-03-09 @ 16:56:08
URL: http://berggrendubbeltupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0