Fridaynight

Bästa kvällen igår gjordes av emma och antonia! mina älsklingar :)
Vi åkte hem till emma i waxholm först och gjorde en favoritireprismiddag! Tagliatelle med ngn sås och stekt hallumi! Riktigt gott som förra gången, problemet var bara att vi hade två olika hallumisorter - och enn visade sig vara riktigt god och den andra...mindre god. Man visste ju inte vilken som var vilken så lite chansning när man åt :P
Sen fick vi bråttom till bussen men skillade som vä är hann vi med. Problemet väl där på väg till stan var bara att emma hela tiden får för sig att hon har glömt något eller tappat(plånbok mm...) vilket leder till att klara får hjärtattack typ var femte minut, men överlevde ;)
Vi såg på en film, The adjustment beauru. Det var väldigt bra tyckte jaag! Så jag säger se den om ni kan ;)
citat från filmen : "If you truly love her, just walk away. If you stay with her, it will not only kill your dreams. They’ll kill hers."

Kort konversation mellan emma och mig hemma hos henne:
Jag- Emma, jag vill verkligen inte skrämma dig eller så men måste berätta en sak
Emma- ???
J - Nån i din familj är en alien
E - ööhhm, vaa?
J - Jo det är så att någon kissar blått i toan...
E - -.-

Haha, det är min humor det!
♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0