Give me your....semla

Idag är det ju fettisdagen! Köpte med mig två semlor från balders till mig och kajsa på vägen hem. Hade först lite beslutsångest över om jag skulle ta den nu eller efter träningen ikväll. Men kom nyss fram till att den blir nog godare efter hård träning, och är nog lite mer värd den då också :) För ikväll är det spinning som gäller med mirrepirre.(=vet inte ens om jag kommer orka äta en semla efter det)
En till sak, det var joobbigt lång kö på balders. Tog nrlapp som det stog 61 på, kollade på vilket som som servades då - 47... Men vad gör man ändå inte för en semla på fettisdagen? ;)

Btw, säger man fet-tisdagen eller fettis-dagen?? Haha, började fundera på det på bussen hem men kom aldrig fram till en slutsats. Jag kan inte ens komma på vad jag brukar säga... Men det infaller väl alltid på en tisdag så det borde kanske uttalas fet-tisdagen ändå?

Kom på en till sak. Det är ju Internationella kvinnodagen idag! Så "grattis" till alla härliga kvinnor där ute i stora vida världen!
♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0