small world

Jag måste dela med mig av en lite scary upptäckt! Jag var med anna i helgen, och fråga mig inte varför men vi sökte på hennes namn på google. En träff ganska långt ner handlade om ett släktträd för en släkt utomlands. Och mitt i alla namnen stod annas hela namn, men det läskiga var inte att det var exakt samma namn utan även att anna och den andra Annan från 1700-talet delade födelsedag!
Det är som att jag skulle hitta en Klara Berggren som var född 28 mars, bara 300 år innan mig.
Lite läskigt faktiskt...

Men sen, när jag sökte på mitt namn, vad hittar jag då om inte en lista med personer ifrån min konståkningsgrupp som jag var med i för lääänge sedan. Och vilket namn är inte med i gruppen om inte Mirjam Berggren(fast felstavat - Mirian Berggren :P) Det var massor av människor jag kände igen i gruppen också, men inte vetat att vi gått på konståkning tillsammans. Världen är liten huh?

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0