Smile because you are beautiful

Igår var ingen särskilt dag, inget jättespeciellt hände. Men ändå var jag otroligt glad nästan hela dagen! På kvällen blev det bara bättre och bättre, hoppas min glädje och lycka smittade av sig på någon. Somnade nog med ett leende på läpparna;)
Imoooorgon så tar jag och emma och antonia tååget mot värmland, där vi ska vara över helgen i antonias hus! Ska bli så jävla kul vet jag. Vi åker direkt efter skolan och sen kommer hem seent söndag kväll. Sen när jag vaknar på morgonen är det ju min födelsedag! Ser framemot allting efter 12 imorgon. För innan det är det aulauppsats svenska...good luck på det säger jag bara :P


k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0