Sunday morning


Hihi, gårkvällen blev flummig. Först åt vi en supergod middag hemma hos kristin och var där i ett par timmar. Sedan skulle linnea, kristin och olivia iväg och vi visste inte vad vi skulle göra så vi bestämde oss till slut för att gå hem till mig och chilleriiiiiilla. American pie 1 & 2, en massa godis popcorn och läsk och mina tre sjuka brudar ebba, antonia och clara. HAHA jag har ont i halsen nu efter allt garvande... tack så jävla mkt!! Nu har jag varit duktig och läst en massa i svenska-boken som för övrigt är jättedeppig, och ska snart börja med samhällskunskapen också. suck. Sitter och kollar på Körslaget nu, hihi glädje på hög nivå! Senare ska jag på möte och planera inför en hajk! :)


hihihihihi ebbas min

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0