There's no day like a sunny day

Helt perfekt dag igår! Anna kom som sagt hem till mig, och vi lagade supersnabbt pannkakor. Vi åkte in till stan och jag åkte spårvagn i stockholm för första gången - litee sent bara. Vi kom till djurgården där vi åt lunch nedanför djurgårdsbron. Solen strålade, isen på vattnet hade smält och det var helt enkelt underbart! Pannkakorna blev otroligt goda också :) Sen gick vi runt lite vid djurgården, och kom senare på att vi ville gå på vasamuseet! Så där gick jag och anna och vi var otroligt kulturella och coola. Visste ni tex att vasaskeppet har 5000 bultar i sig, och nu måste dem byta dem, och det tar ca en halv dag för att byta en bult....looong time!
Jag och anna kom fram till att vi ska ge oss ut på utflykter till stan och hitta på lite roliga saker lite då och då, härligt härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0