time to raise your glas

Nuu är det helg för fan!
Har ringt en massa nödvändiga samtal till lite allt möjligt och satte nu på musik på högsta volymen för nu är det helg som gäller! Fast tyvärr har jag massa saker kvar att göra, måste städa, packa till helgen, (plugga fysik...), fixa recept och meer. Innan 5 måste jag vara klar för sen åker jag till stan, för att äta middag med familjekompisar :)
Imorgon är det tidigt upp som gäller, ska vara ledare på en scouthajk och den börjar liite för tidigt enligt mig...


Gaammal bild från våren 2009 kanske? Mirre och jag <3
Har en stark känsla av att våren är på gång på riktigt nu, börjar bli skönt att stå och vänta på bussarna :)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0