Biirthday

I måndags får jag säga att det var min dag. Det var ju trots allt min födelsedag! :)
Och det var en riktigt bra sådan! Familjen väckte mig på morgonen med sång, kaka och presenter. Jag fick bl.a. en mobil som jag får om några veckor, den har inte riktigt kommit ut ännu, pianonotbok, skigoogles, thomas saboarmband, lite pengar och så. Mer än perfekt! Skoldagen var faktiskt riktigt chill också. På kvällen åt familjen god middag för att fira lite till :)


Resterande dagar av veckan har också varit ganska chill. Bortsett då från en biologilabb på engelska... Skickade in den igår men måste faktiskt säga att det var den sämsta labbrapporten jag skrivit. Men jag är int bitter, skrattar bara när jag tänker på den ;)
♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0