Våffeldagen


Yeey,  
Igår var det då våffeldagen, och vad gör man då om inte käkar våfflor liksom... Så jag, hedvig, linnea, amanda och kani drog hem till hedvig och gjorde romanosoppa och våfflor (A) Haha vi och vår torra humor, älska! Sen bar det av mot Julio, vi chillade galet hemma hos henne tills vi insåg att vi ville göra nånting av kvällen så vi drog mot donken (: Sen kom Johan och jag vettefan vad vi gjorde riktigt, men kul var det som alltid :) Vi drog bla till donken igen och sen upptäckte vi att tågen hade slutat gå så taxi var ända alternativet. Det sved till lite i plånboken. Nu har jag sovit i typ 4 timmar så jag är trött, grinig och har träningsvärk i hela kroppen efter boxningen igår... Menmen, snart gäller det att tagga till för Clara ska självklart firas ikväll eftersom hon fyller år :D<333333 GRATTIS BÄSTA DU!

Nu ska jag kolla lite på film




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0