And im dancing with myself

Skulle paddlat idag på scouterna, och det skulle varit askul. Men nehepp, har ju en dum fysiklabb att skriva så jag kommer sitta hemma hela kvällen idag. Kul. Men jag är int bitter. Bara två skoldagar kvar till helg. Eller ne nu blev det fel, en skoldag och 1,5 lektioner på fredag! För sedan är det gåsruset. 1500 eler är menade att springa en 5-km runda, en smal stig genom skogen. Är det bara jag som inte förstår hur det ska gå till? Förlåt, glömde nämna att alla killar startar samtidigt och tjejrna 5 minuter efter. Ett ord i huvudet, kaos. Men det bra är väl att alla är ju nite så satsiga som min klass så det blir väl bara några hundra där kanske? Förhoppningsvis.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0