Din

Nu är ni allt nyfikna vad jag och mirre vad på för äventyr i helgen! Jo för vi var nämligen och cyklade som attan på Gotland. Och det var inte bara sjukt kul, det var otroligt ansträngande, mysigt, flum och snäppet för mycket mygg för lara. Vi var totalt 22 personer med, och det hela började på fredagen när min halva av gruppen satte sig på tåget mot nynäs. Sen åkte vi färjan över  till gotlandia, hämtade ut våra lånecyklar och körde mot första lägerplatsen. Dit var 2,5 mil och min rumpa mådde inte helt bra efter det. Men det gick bra, kom fram ganska sent så det var sovsäck i vindskydden ganska snart.
Lördagen var det enda vi gjorde att cykla. Jag säger bara, 8 MIL. Galet, vem trodde det om mig? Det var rejält jobbigt och var nära att ge upp nästan, men vi gjorde det och det kändes bra(iaf när vi kom fram) Tror aldrig gott och blandat smakat så bra som sista milen. Kvällen bestod av mys och grillade lite marshmellows också, lite regel.
Sen kom söndag, och vi begav oss till Boda Borg. Det var lite synd, alla var lite trötta men det var kul. Min grupp var erik, mirre och jag. Haha, jag och mirre fick lite utbrott då och då men allt flöt på. Fick däremot ha knäskydd för slog upp knäna.
Pga olika omständigheter missade vi tyvärr färjan hem, lite klantigt MEN det gjorde en längre hajk! Fick ta en senare färja, så kom hem halv två på måndagsnatten istället, var sjukt trött och sömnade på tåget men resumen av helgen är super! De senaste tre helgerna i raden har varit bäst, de bästa på länge. Troligtvis dem som fått mig att gå igenom dessa skolveckor. Och sist men inte minst. Gissa vem som har 5 skoldagar kvar?(sen behöver man inte nämna att det är 4 prov och en redovisning under dessa dgr...)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0