Förträffen

Hade riktigt bra i helgen, underbara människor och planering inför jamboreen i sommar. Patrullen jag ska vara med under lägret verkar också bra, 5 från sollentuna och 4 från bla ekerö om jag minns rätt. Skulle ha ett patrullnamn också, det blev tillslut puttifrånkorvarna. lite lagom gulligt. Men känner att jag inte direkt hann ta ikapp min förlorade sömn, så somnade faktiskt på bussen till skolan idag igen, behöver verkligen sova ut nu, men kommer inte direkt kunna göra det förens i juni...
Missade en sovmorgon idag också, för att vi tydligen skulle på en sorts föreställning. Den hette Big Wheel och det var två tjejer från england som gjorde den. Det var faktiskt riktigt bra, även om mina tankar om den innan inte var speciellt positiva. Det handlade väl om att analysera böcker, och dem iscensatte typ allt. Det var nästan okej att missa sovmorgonen, nästan.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0