Glassigt

TJOHO

Fan vilket glassigt liv man lever just nu asså, ouff! Jag var ledig hela dagen igår och idag slutade jag kl halv 12, har knappt några läxor heller så känns helt k asså! :D Klara har ju då redan skrivit om helgen som var helt jävla underbar, tack alla! <3 Rejält med sömnbrist och att jag numera pratar göteborska fick man på köpet, men värt som fasen! Igår fixade jag och Mimmi vårt spanska grupparbete i någon timme, sedan åkte jag och hedvig till sollentuna och käkade mumsmat och köpte lite kläder, najjjzzz. På kvällen var jag med Sarabara och hade det mys och pratade osv. Nu ska jag snart iväg på sången och sedan vet jag inte riktigt var jag ska göra. Ikväll blir det sova över med Larren iaf.

PUSS


Tyskland <333 Hihi gör allt för brännan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0