Satan i gatan

Det var länge sen det tog emot så här mycket att gå upp ur sängen. Inget bra tecken... Jag har också lite fobi för att somna på bussen, inbillar mig själv att jag kommer vakna upp och allt är kaos för jag vet inte vart jag är. Men när jag satt på bussen hem, så blev ögonlocken plötsligt så tunga, och fönstret var perfekt huvudkudde, så jag föll tydligen i sömn. För vad som kändes en sekund senare hoppar jag till av att ett barn skriker nära mig, och kollar ut var jag är. Sollentuna station, där jag skulle av. Bra timing men kunde lika gärna slutat med att chauffören väckt mig i kista centrum, det skulle ju varit väldans roligt, eller?


♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0