Soon enough

Till skillnad från en viss annan berggren så har jag så sjukt mycket de sista 10 skoldagarna kvar. Ja båda stämmer, bara 10 skoldagar kvar, men tyvärr så de sista fyra dagarna har jag prov VARJE dag. Kul. Hade booktalk om engelskaboken jag läst, A thousand splendid suns. Gick ganska bra hoppas jag. Riktigt bra bok där, läs! Men det är galet hur fort detta år har gått, har alltid tänkt att gymnasietiden kommer vara lång och härlig. Det andra stämmer men seriöst, redan en tredjedel har gått, bara borta. Men riktigt många härliga minnen med awesome människor som betyder mest för mig. Men ett väldigt efterlängtat sommarlov kommer nu, lagom snart.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0