what happened?

DET ÄR MAJ DET ÄR MAJ DET ÄR......snö på gatan. Vad hände med sommarvärmen som var så härlig? Kan säga att det inte var det roligaste att cykla till centrum i detta väder. Det var ju minst sagt annorlunda med snö i maj, tror faktiskt inte jag varit med om det förut. En lite rolig grej hände också med tanke på snön, på gympan idag sprang vi 5 km för att testa gåsruset. Grejen var bara att endast 10 av klassens människor sprang, och jag var en av dem. Det var ganska jobbigt men var stolt för att jag aldrig gick. Det bäst var att de resterande av klassen(15 pers) fick gå istället. Men typ 10 min efter att jag var klar, så började det tydligen hagla som bara den, gissa om människorna som gick blev dygnsura... Men var ganska glad att jag sprang då! Men allvarligt, Inge mer snö tack, skulle uppskattas stort.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0