16 dagar kvar av helvete för 2011.

Skulle varit barnvakt nu i eftermiddag, men sjuka barn blev dem stackarna. Alltså mer tid för mig till plugg, är dock rädd att min tid inte kommer användas till just det. Men ska köra en satsning ikväll, bara intalar mig själv.

Var hinderbana på idrotten, skulle säkert varit riktigt kul, om inte det faktum att min tumme är inte helt okej fortfarande. Alltså fick jag pallra mig till gymmet, där jag möts av minst 15 grabbar som kör stenhårt. Kul. Ska jag komma där med mina 5 kg vikter. Det bästa är ju när man faktiskt ser att dem har lagt på ca 20 kg mer än vad de klarar av, jag bara ser framför mig hur deras muskler går sönder bit för bit. Stackarna som gör detta endast för att impa på mig.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0