Here we go again

Ni kanske smått kommer ihåg inlägget jag skrev för någon vecka sen att jag vrickade foten. Well, here we go again.. Idrottslektion, volleyboll var på schemat. Gissa vad som händer? Inte så svårt antar jag, det slutade iaf med en stukad tumme. Mindre kul, med tanke på att jag är ju vänsterhänt också, vilket var handen jag stukade. Först fick idrottläraren linda handen, men allvarligt jag kan tillochmed linda bättre än så, fick helt enkelt gå till sjuksyster och hon gjorde det hela snäppet bättre. Om det inte var bättre till imorgon var det tygligen passande att åka och kolla upp det, men jobbigt ju.
Men tummen min stoppade mig icke att åka in till stan för att ta en fika med emma fina. Vi satte oss på café 60 och hade en riktigt trevlig stund hela eftermiddagen. Åter igen, välkommen kära helg-

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0