I WANT TO BREAK FREE

Som sagt hela rudbeck fackar ur, och jag är inte där för att skåda. Nej för jag går på danderyd, lite finare lite bättre tydligen men det finns inte ens en synonym för ordet nt-veckan där inte. Riktigt synd. Men annars så bra skola så.
För att kompensera upp det hela för mig har jag(mirre) självklart nu fixat ntshowbiljetter till fredag kväll. TAGGAD ELLER VAD? Lever i en dröm för helgen just nu, ntshow på fredag, mirres dansshow ngn gång under helgen, träffa maja, skype med bella, träning .. och det där vid namn plugg... Bara tre skoldagar kvar.

På tal om maja, jag hade det riktigt kämpigt med allt plugg igår, och kändes skit. Maja hade det skit med ingen motivation till hennes tentor på universitetet. Då, på fb chatten händer det. Precis vad jag behövde, maja. Problemet var bara att hon satt i kalhäll och pluggade och jag framför datorn i gästrummet. Ingen nära kontakt där inte, men we solved the problem så att säga. Lördag kväll är maja mig, och det är hon gott väl. En av de finaste jag då vet.


♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0