If my life was a song the title would probably be 'Clumsy', 'cause I'm clumsy.

Jag är klantig, troligtvis betydligt mer än andra. De senaste månaderna har jag vid tre tillfällen varit en gnista ifrån att tända eld på hela köket, vet inte ens hur många gånger jag sagt helt fel sak vid helt fel tid, eller bara trillat. Men just nu kan jag faktiskt inte säga något annat än klantskalle. Här är man riktigt bra och ska träna på friskis första gången på länge. Det går jedrans bra och tar i allt, men, såklart, när tre fjärdedelar av passet gått och den riktiga pulsdelen är kvar så självklart vrickar jag foten, rejält. Måste sett hur dumt som helst i salen, men det jag får göra är att hoppa bak i hörnet och vänta på att passet tog slut. Där fick jag ut av min satsning. Klantskalle.

Men jag är inte bitter. Var gör man inte för att mina kära ska få lite humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0