Jag håller drömmen vid liv


EY!
Som klara redan hann berätta har det varit en underbar helg. För mig började den i fredags. Att springa runt och leka zombie och skrika sig hes och ont i huvudet med sjukt härliga människor, finns ingenting att klaga på. Och att vi skrämde skiten ur småbarnen, finns det definitivt ingen tvekan på. Haha fyfan vad kul vi haft! :) Tack för en grym helg people! Hade egentligen velat lägga upp lite bilder (för vi såg verkligen förjävliga ut, haha) men får nog vänta tills hedvig lagt upp dom. Meeeen, som efter alla andra hajker som varit ute så är jag äckligt trött och frusen nu och självklart så väntar en jävla massa plugg på mig. Skönt perfekt verkligen. För övrigt, så börjar nya perioden imorn m. bland annat musik. Åh kmr nog bli grymt! Och laserdome imorn, WOPWOOP fett najz. hehe.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0