Fools in love

Slut på energi, men glad. Varit ledare på en hajk i helgen. Har faktiskt tur att det är så gulliga barn men energin tröter som satan nu ändå. Det var mysigt hela helgen men ändå, hade lite mer gärna varit ute på vässarö på ting. Men är glad för detta också.
Sen blev jag riktigt rejält blåst under hajken med. Mina kära vänner lyckades byta namn på mina kontakter på mobilen så jag trodde en vän skrev helt opassande sms som jag verkligen inte ville ha den texten från. Hjärtattack från mitt håll. Mitt i värsta stunden avslöjande dem det dock så jag överlevde. dock sitter den där känslan kvar, men den försvinner snart.
fyi, 5 dagar kvar. Inte alls långt kvar. Jag klarar av 5 mer dagars väntan på blå hajk återträff.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0